MRGOULD nos cuenta la actulidad de FNM

Saturday, November 8, 2008

Cockoo for caca II

featuring
Captain Midnight




"TITLE: The maddest story ever told..."



B etter beware, there's a full moon tonight...


Inside of YOU today
There is no one
Only asteroids and empty space


I caught a big fat bug right in my spider web and now the spider gets to give the bug a big sting. Sting!

Sting!
Sting!
Sting!



You're right, you're right!! Kill the body and the head will die!


d i s a b l e o r b e d i s a b l e d



It's either you or them,
you or them

Them or you,
you or them,

Them

or

you


-The Bionic Vapour Boy-






giga-gilgamesh
gigagigagigagiga



no singing tonight....


Sit around the fire with the cup of brew
A fiend and a werewolf on each side of you
This cannibal orgy is strange to behold
And the maddest story ever told


What did you expect in an opera?
a happy ending....?






5 comments:

Pogo Lynch said...

Que LIIIIINDO post, Bir :D
Justo el domingo pasado, le mostré "Henry" a una amiga y le ha encantado... bueno, la anterior catedra que le dí acerca de la peli pudo haber ayudado un poco también jajaja =P
Es que es de mis favoritas del arsenal "The Director's Cut" junto a The Devil Rides Out y porsupuesto a Fire Walk With Me.
Saludines y que lo pases super este finde =)

Perro Negro said...

Gran hombre Patton!

furgoner said...

guenisssimo la secuencia
puntito a los pajaros

Leo Le Gris said...

gilgamesh... creo que lo conocí de un bestiario de Borges es un ser mitologico que sporta el mundo no?

chevere, muy chevere el post

ahh

no te tengo entre mis links, pero lo haré iCsofacto


feliz finde

Leo

furgoner said...

gilgamesh tambine era una historieta de editorial columba
creo que dartagnan
si la buscan por la web alguna original habrá